2015-02-03

Pinkkiä päivään

Innostuin vähän eilisestä kokeilustani ottaa koruista kuvia käytössä. Tähän asti olen tottunut kuvaamaan niitä lähinnä pöydällä, mutta tajusin  että ehkä koruistakin saa paremman käsityksen kun ne näkee jonkun päällä? Yritetään ainakin, vaikka vähän kyllä mietin kuinka koomista tämä omien kuvien laittaminen blogiin oikeastaan on... Enhän minä näytä mitenkään erityiseltä enkä kai pukeudukaan kauhean erikoisesti! 



Muutaman vuoden toppi-ja-neuletakki -kauden jälkeen olen taas pikkuhiljaa kiinnostunut vaatteista. Ja väreistä, asusteista, kengistä, laukuista... Opiskelujen aikana en ole niin kauheasti voinut shoppailla - ruokaa kun on pitänyt monesti saada vielä loppukuustakin enkä ole siitä kovin hyvä pihistämään. Korut ovat olleet enemmän se minun juttuni, teen niitä itse ja ne harvoin istuvat kovin huonosti, joten niillä saan ainakin omasta mielestäni piristettyä arkisiakin vaatteita :)




Neuletakkihan se siinä on kuvassa (!), mutta tämä päivä menikin aika rennosti opiskellessa ja yliopistolla pyöriessä. Tavallisen päivän tavallinen vaatekerta, joka sai alkunsa noihin pinkkeihin korviksiin törmäämisestä. Korvikset olen itse tehnyt joskus kauan sitten akaateista, ja silloin epäilin tulisiko niille käyttöä. Jonkin verran joo, mutta aika isothan nuo ovat edelleen! Sopivat ihan hyvin neuletakin kanssa, vievät ainakin huomion itseensä. :) Olen kova matchailijä ja tykkään kun asusteet sopivat toisiinsa. Pinkit korvikset ja pinkit kukat tukassa riittivät täksi päiväksi ja kaulakoru olisi ollut jo liikaa, vai mitä? 

Kertokaapa vielä, onko tällaiset minäminäminä ja mun vaatteet -postaukset teistä ihan hirveitä luettavia vai ihan ok silloin tällöin? :) 

Nyt alan katsomaan Avalla alkavaa Ensitreffit alttarilla -jaksoa, jännittää vähän miten parien yhdessäolo sujuu. :D 

Kivaa tiistai-iltaa! 

1 kommentti:

  1. Mukava nähä sinnuaki! Pitkästä aikaa käymässä. t. Risto

    VastaaPoista