2013-07-10

Swarovskeja ja kastehelmet

Pitkästä aikaa pääsen tänne kirjoittelemaan. Kamera on palautunut seikkailustaan (kiitos huolenpidosta!) joten kuviakin pääsin vihdoin ottamaan. Nämä ihanat swarot pääsivät ensimmäiseksi kuvauksen kohteeksi, olen niin ihastunut näihin! :) 


Swaroista tein ihania nappikorviksia ja riipuksen :)


Siniset korvikset on kyllä mun suosikkini... Nämä on niin helppoja käyttää. Swarovskin kristallit ovat itävaltalaisia, ja  niitä pidetään maailman laadukkaimpana kristallina. Jostain syystä myös minä olen menettänyt palan sydämestäni niille ;) 

Sinisen lisäksi tilasin tietenkin pinkkiä! Eri valoissa ja eri kulmista kuvattuna kristallit näyttävät ihan erilaisilta. Innostuin vähän näiden kuvien kanssa :D 

korvikset


Miten niin kuivat kynsinauhat?

Korvikset ja etualalla riipus
 Swarojen lisäksi olen myös solminut, tässä kuvaan päässyt valkoinen kastehelminauha, joka on menossa kauppaan. Helmet ovat AAA-laatuisia makeanvedenhelmiä ja vähän tuollaisia rondellin muotoisia. Nauhalla on pituutta 35-36 cm, eli koru on lapselle sopiva. Lukko hopeaa.


Nyt pitäisi alkaa vähän ryhdistäytymään tämän blogin kanssa. Vai joko tämä pitkä hiljaisuus ja bloggarin laiskuus on karkoittanut teidät kaikki lukijat? :D 

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

-Miina-

2 kommenttia:

  1. Täällä ollaan :) Minä olen kärsinyt koko vuoden aikapulasta ja ehkä pienestä askarteluähkystä, onneksi lukijat eivät ole unohtaneet.
    Kauniita noi swarot ja ihanan ylellinen helminauha!

    VastaaPoista
  2. Ei oo karkoittanut! Todella kauniin muotoisia helmiä - ja sitä myöten aivan ihastuttava helminauha.

    VastaaPoista