2013-01-09

Pitkä sydänkaulakoru

Tällä hetkellä olen vähän ihastunut pitkiin kaulakoruihin. Ne on ihanan arkisia ja aika kevyitä mutta kuitenkin vähän näkyvämpiä kuin ne kaulan myötäiset pikku ruipelot. Ja ehkä  salaa toivon että pitkät linjat pidentäisivät olemustani ;) 


Yllä olevan riipuksen ostin ruotsin maalta joskus enkä sitten saanut heti käytettyä. Riipuksen pituus on monta senttiä, ei varmaan ihan kymmentä mutta yli viisi kuitenkin. Kaulakorun nauhan pituus on yli 80 senttiä mikä on aika pitkä minulle :) 

tämmönen kokonaisuus
Osa helmistä on samasta kaupasta kuin riipuskin, mutta nuo isommat lasimöhkäleet olen saanut jostain tilaajalahjaksi. Toinen juttu mihin oon ihastunut on nuo valmiit ketjut, tosi helppoja, kevyitä ja ihanan kiiltäviä omatekemiin verrattuna.


kivat pikku heijastumat 

Valoisampia päiviä odotellessa napsin näitä harmaita otoksia. Nämäkin kuvat on otettu päivän valoisimpaan aikaan ja olen vielä yrittänyt vähän värejä jälkeen päin korjaillakin mutta... plää.  

Täällä on opiskelut aloitettu ja epätunnollisen opiskelijan tapaisesti sain heti hirveän flunssan. Köh köh. 


8 kommenttia:

  1. Oikein kaunis ja pituutta riittää:-)

    VastaaPoista
  2. Kiva, vähän erilaisempi riipus ja koko korukin kaunis :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis ja kivan oloinen koru:)
    Paranemisia köhään!

    VastaaPoista
  4. Pitkät on parhaita! :-) Kaunis ja näyttävä koru!

    VastaaPoista
  5. Nätti on! Yksinkertainen on aina kaunista, monesti vaan itsellä on joku pakottava tarve aina vaan lisätä ja lisätä jotain.

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis! Miunkin pitäs tehä useampia näitä, kun olen jämähtänyt käyttämään aina sitä samaa :)

    VastaaPoista
  7. Selkeä linjainen kaunis koru, sydämellisen ihana <3

    VastaaPoista