2012-05-16

Koviksia korviksia

Olen tehnyt vähän korviksia.. meinasin ensin kirjoittaa että koviksia, siitä tuo luovuuden-huipentuma-otsikko. Onhan nämä tietty aika koviakin. 

Ensimmäisissä lasiset brioletit ja hopeoitua ketjua. Aika hauskat vaikka itse sanonkin. 


Toisissa itse taotut renkulat hopeoidusta langasta, paljon lenkkejä ja violetit helmiäislasihelmet, harmaat helmiäislasihelmet ja kirkasta kristallia. Ja normaalit avokoukut, nekin hopeoitua materiaalia. 


Kolmansissa hopeoidut ovaalit ja socho jadena ostettua kiveä. Toivottavasti en vielä ole esitellyt näitä täällä. :D Näistä samoista kivistä olen tehnyt myös kaulakorun, joka odottelee kuvaamista..


Viimeisenä tumman tealin väriset tappikorvikset. Nämä ovat myös hopeoitua materiaalia. :) 


Pitäisköhän minunkin kohta osallistua siihen haasteeseen missä pitää tehdä 101 paria korviksia. Jaksaiskohan kuitenkaan.. 101 on kuitenkin aika paljon. :D 

Hupaisaa keskiviikkoa!

t. Miina

4 kommenttia:

  1. Kauniita korvakoruja! Melkein alkaa harmittaa, ettei itsellä ole reikiä (joka on muuten asia, jota moni ei ymmärrä :D).

    VastaaPoista
  2. Kakkoset on ihan herkkujen herkut! Mulla on myös tuhottomasti noita hopeanvärisiä ovaalilenkkejä - Sun käsissä ne muuttui tyylikkäiksi korvakoruiksi! Voi kun saisi itsekin aikaiseksi.. : )

    VastaaPoista
  3. minä tykkään eniten ekoista ja vimpoista :) minäkin oon harkinnut tuota 101 korvis- haastetta... viittisköhän ;)

    VastaaPoista